قانون جدید دوره تکمیلی بسیج شرایط و نحوه گرفتن کسری خدمت بسیج
نوشته شده توسط : nezam

در این مقاله در خصوص قانون جدید دوره تکمیلی بسیج شرایط و نحوه گرفتن کسری خدمت بسیجو ... مطالبی نوشته ایم و امیدواریم که مطالب موجود در این مقاله مورد توجه شما همراهان عزیز قرار گیرد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور نیز تماس حاصل نمایید.عناوین مهم در این مقاله عبارت اند از

شرایط و نحوه گرفتن کسری خدمت بسیج فعال

شرایط افراد شرکت کننده

دروس این دوره آموزشی

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه  "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

 

شرایط و نحوه گرفتن کسری خدمت بسیج فعال

1- به بسیج دارای سابقه مسئولیت فرمانده حوزه ، عضوشورای حوزه ویا فرمانده واحد با داشتن 6 ساعت فعالیت هفتگی در راستای مسئولیت محوله ( یعنی 3 ماه حداقل 60 ساعت فعالیت ) به ازاء هر سال فعالیت مستمر حد اکثر سه ماه کسر خدمت تعلق می گیرد.


2- به بسیج عضو شورای واحد با داشتن 6 ساعت فعالیت هفتگی در راستای مسئولیت محولیه ( یعنی 3 ماه حداقل 60 ساعت فعالیت ) به ازاء هر سال فعالیت مستمر حداکثر دو ماه و نیم کسر خدمت تعلق می گیرد .


3- به سایر بسیج فعال که در رده های مقاومت بسیج سازماندهی شده و در برنامه های حفظ و انسجام و فعالیت ها و ماموریت های محوله به طور منظم شرکت می نمایند با داشتن 4 ساعت فعالیت هفتگی ( یعنی 3 ماه حداقل 40 ساعت فعالیت‌) ‌به ازاء هر سال فعالیت مستمر معادل یک ماه و نیم کسر خدمت تعلق می گیرد.



32 نفر از کارکنان بسیجی بانک ملی ایران طی سه روز زیر نظر استادان دانشگاه، بسیج و سپاه به کسب اطلاعات مختلف در زمینه های جریان شناسی سیاسی ، تحلیل سیاسی، بررسی رخدادهای سیاسی روز، انقلاب اسلامی و نهضت انتظار، تطبیق حقوق اساسی و اندیشه دینی، غرب شناسی و مسائل امنیتی و حفاظتی می پردازند. وی افزود: هدف اصلی برگزاری دوره های آموزشی طرح معرفت بسیج، تحکیم مبانی دینی، افزایش آگاهی بسیجیان نسبت به اصول اخلاق اسلامی و زمینه سازی برای برخورد منطقی با جریانات مختلف است.

 همچنین در این مراسم، گزارشی از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی بانک ملی ایران در سال جاری ارائه کرد. لازم به ذکر است در این مراسم، آقای فدائی جانشین فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات نیز مطالبی را در خصوص اهمیت و نقش کسب معرفت و دانش برای ایفای درست وظایف محوله توسط بسیجیان در جامعه بیان کرد. وی گفت: هر قدر معرفت بالاتر رود، پاداش اعمال نیز بالاتر است. به گفته وی، بسیجیان مامور به تکلیفند و با توجه به فضای آماده برای خدمت در کشور، باید با تمام تلاش در جهت تحقق آرمان های انقلاب حرکت کنند. 




لازم به ذکر است به جهت برگزاری این دوره آموزشی در دانشگاه فردوسی اولویت با افراد ثبت نام کننده میباشد، لذا با توجه به اطلاع رسانی به دیگر ادارات ضروری است همکاران نسبت به ثبت نام در اسرع وقت اقدام نمایند .


 



شرایط افراد شرکت کننده

بسیجیان در سال ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ مشمول خدمت وظیفه گردند.

 

 

مدارک لازم برای شرکت در دوره

    ارائه اصل گواهی مقدماتی (میدان تیر)
    ارائه گواهی عضویت (از حوزه باید دریافت شود)

   

 

مزایا

به صورت ۱۰۰درصد سرباز سپاه تهران خواهندشد.
    دوماه کسر خدمت.


 

 

دروس این دوره آموزشی

در این دوره آموزشی دروس نظامی، عقیدتی ، سیاسی، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آئین نامه انضباطی، سلاح شناسی ، قوانین و مقررات، آشنایی با نیروهای مسلح، جنگ نوین، پدافند غیر عامل ،میدان تیر و…با بهره گیری از اساتید مجرب برای بسیجیان تدریس خواهد می شود.وی با اشاره به دومرحله ای بودن این دوره آموزشی، اظهار داشت: این دوره آموزشی 45روزه بوده که 30روز آن را بسیجیان آموزش های تئوری و 15 روز دیگر را آموزش های عملی  فرا خواهند گرفت که از تاریخ 15 مهرماه آغاز و تا اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات هدف از اجرای این دوره را بالا بردن سطح توانمندی دفاعی و افزایش اطلاعات نظامی و رزمی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دانست و بیان داشت: همه باید برای ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان، ترویج روحیه شهادت طلبی، ترویج انگیزه‌های الهی و ولایت مداری و ایجاد روحیه سلحشوری و ضد استکباری تلاش کنند.

 

منبع:قانون جدید دوره تکمیلی بسیج





:: برچسب‌ها: قانون جدید دوره تکمیلی بسیج شرایط و نحوه گرفتن کسری خدمت بسیج ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: